Bila jednom...priča Voelkel

Da su Karl i Margaret Voelkel 20-ih godina prošloga stoljeća znali kako će se razvijati priča sa sokovima koje su radili od voća iz svog voćnjaka, zasigurno bi bili jako ponosni. Dok se osvježavate sokom ili smoothiejem, pročitajte obiteljsku priču o pionirskom entuzijazmu i zanosu koja je dovela do respektabilnog poslovanja.

Karl i Margaret su se, zaneseni njemačkim pokretom Wandervogel, nastanili u brežuljkastom području Donje Saske te su posadili jabuke, kruške, trešnje, jagode i kupine i njegovali ih prema antropozofskim načelima. Putovali su selima s prešom za sok te prodavali svoje sokove i uslugu prešanja voća drugih uzgajivača. Tako je prije 90 godina počela tradicija biodinamičkog uzgoja i prerade koja je temelj proizvodnje sokova Voelkel.

Tri generacije poslije, nakon malih poslijeratnih proizvodnih pogona, Voelkel doživljava preobrazbu u modernu tvornicu 80-ih godina pod vodstvom Stefana Voelkela, unuka pionira s početka naše priče. Filozofija biodinamičkog uzgoja, proizvodnja matičnih sokova odmah nakon berbe i vrhunska kvaliteta, ostali su glavne vrijednosti obiteljske tradicije.

Danas, Stefan Voelkel zajedno s četiri sina i timom suradnika razvija tehnologiju i brend te proizvode nudi u 170 zemalja. U modernoj tvornici i pogonima za preradu organskog voća i povrća, proizvodi više od 150 vrsta napitaka, voćnih i povrtnih sokova, osvježavajućih pića, organskih sirupa i funkcionalnih napitaka za domaće i strano tržište.

Svi sokovi su 100% prirodni i posjeduju certifikat organskog uzgoja Demeter. Kao što su to radili i njihovi preci, voće i povrće prerađuje se neposredno nakon branja čime je zajamčena očuvanost hranjivih sastojaka u najvećoj mogućoj mjeri. Prije same prerade, voće i povrće se podvrgava strogim kontrolama u Voelkelovim laboratorijima kako bi se provjerilo zadovoljavaju li sve zadane kriterije.

Odgovornost spram čovječanstva i prirode

To je moto Volkelovih, još od 1936. kad je kompanija službeno osnovana. Predvodnici na tržištu, “out of the box” pristup i otvaranje novih poslovnih mogućnosti, bili su i ostaju u centru poslovnih odluka, ističu u Voelkelu.

Svakodnevne aktivnosti tvrtke ocrtavaju ova načela:

  • Tradicija
  • Inovacija
  • Stručnost
  • Povjerenje
  • Bioraznolikost
  • Društvena odgovornost

Usmjerenost ka budućnosti

Voelkel razvija i podržava mnoge društvene i ekološke projekte, kako bi svojim djelovanjem pomogli. Prije više od 80 godina, davno prije nego li su mediji otkrili pojam “održivosti”, cilj naše tvrtke postavljen je kroz ekološko, odgovorno i holističko djelovanje. Nastavit ćemo u tom smjeru.

Tvrtka blisko surađuje s različitim organizacijama i institucijama koje na isti način pridaju važnost brižnom i odgovornom korištenju prirodnih resursa, kao i poboljšanju kvalitete življenja depriviranih ljudi, kao što to čini i Voelkel.

Sve navedeno njihove sokove čini još ukusnijima, a Voelkelov primjer poslovanja ostaje vrijedna inspiracija.