Kategorije
bio&bio tim

Buket ruža u svakoj tubici kreme

Čak trideset ruža potrebno je za stvaranje učinkovite kreme za lice, a eterično ulje damašćanske ruže sinonim je za ravnotežu koja predstavlja temeljnu ideju Dr. Hauschka kozmetike.

Buket ruža u svakoj tubici kreme
Datum objave: 23.02.2022

Dr. Hauschka ružina krema zaslužila je svoj legendarni status ponajviše zahvaljujući usmenoj predaji zadovoljnih ljubiteljica ove jedinstvene kreme.

Posebnom je čini kombinacija biranih ekoloških sastojaka poput ružinog eteričnog ulja, ekstrakta divlje ruže i korijena bijelog sljeza, ružinog voska, shea maslaca i avokadovog ulja, koji čine moćan spoj prirodnih zaštitnih i regenerativnih tvari.

Ružina krema umirit će nadraženu kožu lica i pružiti joj snažnu obnovu, ravnotežu i zaštitu. Idealna je za tretiranje suhe, osjetljive i zrele kože lica koju će njegovati prirodno i moćno do posljednje latice.

Iako se formula ove ružine kreme tijekom 51 godine vrlo malo mijenjala, nova formula uz pčelinji i ružin vosak, sadrži i prirodni carnauba vosak, koji suhoj koži lica osigurava još viši stupanj zaštite. No, ono što novu formulu dodatno čini iznimnom jest sastav (još) bogatiji ružama i to u njezinim različitim varijacijama. 

Da bi se dobio samo jedan kilogram visoko koncentriranog esencijalnog ružinog ulja, potrebno je čak tri do četiri tone ružinog cvijeta. Taj je kilogram dovoljan za veliku količinu kreme za lice jer esencijalno ulje čini otprilike jedan posto sastojaka kreme. No i dalje je količina ruže fascinantna jer svaka tuba ružine kreme sadrži čak trideset cvjetova ruže. Vjerujemo da će usavršena formula Ružine kreme privući i steći još veći broj poklonika među osviještenim ženama i muškarcima diljem svijeta. 

Za potrebe proizvodnje Dr. Hauschka kozmetike, biraju se najkvalitetnije biljne kulture diljem svijeta te se obrađuju i beru u suradnji s lokalnim stanovništvom s kojim se posluje isključivo na fair-trade temeljima. Takav je slučaj i s damašćanskom ružom koja se uzgaja u Bugarskoj, Etiopiji, Iranu i Gruziji. Unatoč razvoju tehnologije, ružine latice beru se ručno, u precizno određeno doba godine kao i određeno doba dana. Pupoljci ne smiju biti niti potpuno zatvoreni niti otvoreni, a moraju se otkinuti prije zore kada je koncentracija ulja najveća.

Dr. Hauschka preparati uravnotežuju prirodne funkcije kože, a tijekom korištenja ne dolazi do zasićenosti, već koža ovisno o svom stanju i potrebi iskorištava njegujuće i harmonizirajće sastojke. Sadrže najkvalitetnije ljekovite biljne i cvjetne esencije, prirodna biljna ulja i voskove iz biodinamičkog i organskog uzgoja. Njihove sinergijske kombinacije imaju snažnu sposobnost transformacije problematičnog stanja kože u ponovo harmonizirano i omogćavaju vašoj koži da postane najbolja.

Preporuke 0
Tvoje mišljenje nam je bitno

Tvoj email neće biti objavljen i koristi se samo u svrhu odgovaranja na tvoj komentar / recenziju.
Ostavi nam svoju preporuku i pomozi drugima da pronađu baš ono što im treba.

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na sljedeću narudžbu!

bio&bio trgovine (22)
Pronađi nas na jednoj od lokacija diljem Hrvatske.
Pogledaj lokacije trgovina
Naruči putem weba, plati i preuzmi u trgovini
Od sada možeš naručiti sve željene proizvode putem weba te ih preuzeti i platiti u odabranoj, bilo kojoj bio&bio trgovini. Ovo je idealno kada imaš malo veći shopping za obaviti, a nemaš vremena pretraživati i istraživati. Sve će te već čekati spremno. :)
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naše Uvjete kupnje.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Uvjetima kupnje pročitajte ovdje.
Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel