Fermentirano je zdravo

Mnogi stručnjaci potvrđuju kako je ravnoteža crijevne flore ključ dobrog imuniteta i zdravlja. Fermentirana hrana najbolja je podrška tvojoj crijevnoj biološkoj raznolikosti i ravnoteži, a vrlo je jednostavna za pripremu i kombiniranje. Jesen je idealna za fermentiranje!

Vidi 5 dobrih razloga da uvrstiš fermentirane namirnice u svakodnevnu prehranu:

1. Fermentacijom se uvećava hranjiva vrijednost namirnica.

2. Dragocjeni enzimi bujaju tijekom procesa fermentacije te stvaraju okruženje puno probiotika, enzima i minerala važnih za zdravlje i ljepotu.

3. Fermentacijom biljaka dolazimo do dragocjenih veganskih probiotika koji će nam pomoći pri eliminaciji toksina - čišćenje iznutra prema van.

4. Fermentirana hrana smanjuje želju za slatkim i čini nas sitijima.

5. Posljedica redovitog unosa fermentirane hrane je snažan imunitet i zdrav metabolizam. 

10 super veganskih probiotika

POVRĆE

1. kiseli kupus
2. kimchi
3. kiseli krastavci / daikon

Ukiseljeno povrće lako je dodati obrocima, a donosi obilje probiotika i vlakana (tj. prebiotika, hrane za naše "dobre bakterije").

SOJINI PROIZVODI

4. tempeh
5. miso
6. soja jogurt

Ove tri namirnice jednostavan su način da iz soje "izvučeš" dragocjene nutrijente i aminokiseline.

KRUH

7. kruh s divljim kvasom

Za izradu takvog kruha koristi se fermentirana baza tj. starter koji pokreče značajnu biološku aktivnost koja pogoduje i našem probavnom sustavu.

NAPICI

8. kombucha
9. eko pivo bez aditiva
10. cideri

U fermentiranim napicima pronaći ćeš osvježenje puno vitamina, enzima i drugih nutrijenata - za energiziranje i detoksikaciju.