Hranom protiv hrkanja

Blago onima koji spavaju toliko čvrsto da ne čuju apsolutno ništa, pa ni brutalno hrkanje partnera od kojeg podrhtava cijeli krevet. No, većina ipak nije te sreće pa konstatiram, uz časne iznimke, da žene često provode svoje noći u željnom iščekivanju prestanka hrkanja uz testiranje raznih metoda koje su više ili manje bizarne ali svakako jednako bezuspješne. Predlažem da isprobate nekoliko dobrih i jednostavnih trikova.

SLUZ - NEPRIJATELJ BR. 1
Prije svega, izuzetno je važno obratiti pažnju na vrstu i kvalitetu prehrane koja itekako može utjecati na (ne)hrkanje. Općenito govoreći, moguće je utjecati na glasnoću hrkanja pažljivim odabirom hrane i to prije svega one koja neće uzrokovati zadržavanje vode u organizmu i posljedično otečenost dišnih puteva. Cilj je zadržati prirodnu fleksibilnost i prohodnost respiratornog sustava kao i spriječiti stvaranje sluzi koja itekako može uzrokovati glasno hrkanje.

ŠTO (NE)JESTI
Postoji hrana koju treba maksimalno izbjegavati ukoliko nam je cilj prestanak/smanjenje intenziteta hrkanja. Prije svega to su svi mliječni proizvodi koji snažno utječu na stvaranje sluzi u organizmu (sjetite se toga i kada ste prehlađeni). Isti problem, kao i zadržavanje vode u organizmu, uzrokuju i brašno, šećer, slatkiši, pržena hrana kao i sva rafinirana hrana.

ŠTO (NE)PITI
Drugim riječima, želite li utjecati na (ne)hrkanje, hranite se cjelovitom, nerafiniranom i vrlo blago začinjenom hranom. Ne zaboravite osigurati dovoljno tekućine organizmu i to prije svega pijte dovoljno vode, blagih biljnih čajeva uz dodatak malo meda i đumbira. Konzumacija alkohola i pušenje, naravno, može samo odmoći u vašoj nehrkačkoj misiji.

Od ostalih trikova, probajte koristiti ovlaživač zraka i eterično ulje poput eukaliptusa koji bi mogli pozitivno utjecati na prohodnost dišnih puteva i tako vam omogućiti mirnu noć.

Svakako vrijedi pokušati. Dajte si mjesec dana predanog „testiranja“ i uvjerena sam da ćete imati pozitivne pomake na obostrano zadovoljstvo. Javite nam se s impresijama :)