Pročitaj priču o fer poslovanju i putu do beskompromisne kvalitete ekoloških začina i čajeva Lebensbaum.
Kad vam zamiriši čaj od komorača i anisa, cimet, đumbir ili neki drugi začin, sjetite se da kvaliteta ima svoj izvor.
Fascinantnu i inspirativnu priču o fer poslovanju, istinskoj brizi i vrhunskoj kvaliteti našli smo u Lebensbaumu, njemačkoj tvrtki koja se još od 1979. u proizvodnji drži slogana: "Bez ako, bez ali, bez umjetnih aroma".
Lebensbaum začini, čajevi i kava dolaze iz 100% ekološkog uzgoja. Ova tvrtka vjeruje da je ekološko poljodjelstvo preduvjet za visoko kvalitetnu, prirodnu hranu. Ali i više od toga. Sa svakim ekološkim proizvodom koji nađe put do potrošača, povećava se i udio ekološke proizvodnje. Stoga Lebensbaum promovira upravo eko poljoprivredu jer čuva prirodne resurse proizvodeći hranu vrhunske kvalitete.
Osnivač tvrtke Lebensbaum, Ulrich Walter, prije 37 godina uvidio je kako kvalitetno uzgojena hrana uzmiče pred industrijskim napretkom i procesiranim proizvodima. Otvorio je malu trgovinu organske hrane u Diepholzu u Njemačkoj i nazvao je Lebensbaum (Drvo života). Kako nije mogao nabaviti organske začine, čajeve i kavu, krenuo je na putovanje i ove proizvode tražio u južnoj Francuskoj, Egiptu, a kasnije i u Indiji. Mala trgovina razvila se u srednje veliku tvrtku specijaliziranu za čajeve, kavu i začine najviše organske kvalitete.
"U posljednjih nekoliko desetljeća mi smo rasli zajedno s našim partnerima uzgajivačima. Ujedinjeni smo strašću za ekološku poljoprivredu, odlučnošću da postavimo nove standarde kvalitete i željom da budemo fer u međusobnom poslovanju", ističe osnivač Ulrich Walter.
Svoje sirovine kupuju ondje gdje se uzgajaju jer stvaranje svojih proizvoda žele pratiti od samoga početka. "Gradimo dugoročne razvojne odnose s našim partnerima – dobavljačima. Zajedno stvaramo lanac vrijednosti od polja, preko obrade u našim proizvodnim pogonima, sve do proizvoda koji je spreman za prodaju. Ovakvo poslovanje stvara trajne vrijednosti koje donose dobrobit svima. Bez lažne skromonosti, kažemo da je ovo ekonomija hrane za budućnost."
U Lebensbaumu ističu kako plaćanje fer cijene proizvođačima sirovina nije samo moralni čin, već i podržavanje dugoročne suradnje s kvalitetnim partnerima, koje nije lako pronaći. Razinu kvalitete koju očekuju ne žele kompromitirati nižim otkupnim cijenama.
Što bliže moguće, daleko koliko je nužno – princip je kojim se vode pri odabiru lokacija uzgajivača. Začini, čajevi i kava često rastu u udaljenim krajevima svijeta i nije ih moguće uzgojiti u npr. stakleniku u Bavarskoj. No, zato se u Lebensbaumu trude iznaći optimalnu lokaciju, a sav transport se vrši brodovima, umjesto avionom, nikad u polupraznim, već uvijek u punim kontejnerima, kako bi se maksimalno iskoristio transportni potencijal i minimizirao ekološki otisak.
Lebensbaum je tvrtka koja se od početaka vodi načelom da vrijedi onoliko koliko brine o prirodi te koliko je u službi čovjeka. Danas se to zove i održivost, a ona je u srcu njihova poslovanja. Poput impresionističke slike, mnogo se detalja nadopunjuje i slaže u cjelinu. Pojedinačno, to možda i nije spektakularno, no u cjelini je ovakav pristup vitalno važan i za prirodu i za ljudsku vrstu.
Pogledaj infografiku "Put Lebensbaum anisa i čaja od komorača".
Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na sljedeću narudžbu!
bio&bio je robna marka tvrtke Biovega d.o.o. Sva prava pridržana © 2022 Impressum
Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na sljedeću narudžbu!
Komentar je uspješno dodan, te će biti prikazan nakon odobrenja administratora. Dodaj novi komentar