Filtriranje
Web trgovina
0800 246 246
Pon - Pet od 8 do 16h
bio&bio tim

Magnezijem protiv umora i lošeg raspoloženja

Saznaj koji su najbolji izvori magnezija i kako ti magnezij može pomoći 

Magnezijem protiv umora i lošeg raspoloženja
Datum objave: 31.01.2022

Ako te muči stres, nesanica i tjeskoba, često osjećaš grčeve u mišićima ili sindrom nemirnih nogu, vrlo vjerojatno ti nedostaje magnezija! 

Magnezij je životno važan mineral koji obavlja niz vitalnih funkcija pa ga je nužno svakodnevno unositi u organizam.  

Često ga ne unosimo dovoljno jer je jedna od posljedica nemilosrdne konvencionalne proizvodnje hrane - uništavanje mineralnog bogatstva tla. Vrlo je važno jesti cjelovitu i organski uzgojenu hranu jer je prirodno bogata mineralima kao i moćnim magnezijem. Pogledaj koja je hrana prirodno bogata ovim važnim mineralom. 

Top 10 prirodnih izvora magnezija

  1. Zeleno lisnato povrće 
    Biraj ono lokalno i sezonsko, najbolje kelj, blitvu i špinat. Kuhaj ga kratko i uživaj u njemu svaki dan. 
  2. Crna čokolada 
    Osim magnezija, ona sadrži i željezo, bakar i mangan. Idealna je ona koja ima minimalno 70% kakaa. 
  3. Avokado 
    Osim zdravih masnoća i magnezija, sadrži kalij, vitamine B skupine kao i monozasićene masne kiseline zdrave za krvožilni sustav. 
  4. Sjemenke 
    Najviše magnezija sadrže bučine sjemenke, chia i lan. Grickaj ih svaki dan, a chia i lan će biti izvrsne za smoothie ili jutarnju kašu. 
  5. Žitarice
    Kvinoja, heljda i zob su prirodno bogate magnezijem, no vrlo je važno da su organski uzgojene, na mineralima bogatom i nezagađenom tlu. 
  6. Mahunarke
    Organski crni grah, leća i slanutak obiluju magnezijem. Uživaj u finim varivima ili namazima koji će te ujedno opskrbiti i biljnim proteinima. 
  7. Orašidi
    Najbolji izvor magnezija među orašidima su bademi te indijski i brazilski oraščići. Pazi na dnevne količine jer su bogati biljnim masnoćama.
  8. Tofu 
    Omiljen veganski izvor bjelančevina bogat je magnezijem te sadrži kalcij, selen i mangan. 
  9. Kakao prah 
    Kakao zrno sadrži magnezij, željezo kalij, fosfor i selen, ali i i aminokiselinu triptofan koja utječe na podizanje razine serotonina. Ili jednostavno: djeluje opuštajuće i čini nas sretnijima! 
  10. Banane 
    Jedna banana sadrži oko 35 mg magnezija, ali je i bogat izvor kalija, vitamina B6 i C. Jedi ih dok su zrele, slatke i naravno, biraj organske.

Osim uživanja u namirnicama koje su bogate magnezijem, možeš isprobati i naše dodatke prehrani poput magnezijevog citrata, magnezijevog klorida ili transdermalnog ulja magnezija jer suplementacija magnezijem može biti djelotvorna čak i preko kože.

Pogledaj kako se koristi magnezijev klorid.

Preporuke 0
Oduševio te proizvod ili znaš neki dobar trik za primjenu?

Vaša email adresa neće biti objavljena
Ostavi nam svoju preporuku i pomozi drugima da pronađu baš ono što im treba.
bioNewsletter
Prijavi se na naš newsletter i ostvari 10% popusta na svoju web shop narudžbu!
Zdrave ideje i savjeti stižu direktno na mail.
Naruči putem weba, plati i preuzmi u trgovini
Od sada možeš naručiti sve željene proizvode putem weba te ih preuzeti i platiti u odabranoj, bilo kojoj bio&bio trgovini. Ovo je idealno kada imaš malo veći shopping za obaviti, a nemaš vremena pretraživati i istraživati. Sve će te već čekati spremno. :)
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naše Uvjete kupnje.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Uvjetima kupnje pročitajte ovdje.
Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel