MOGLi - povezanost djece s prirodom počinje s hranom

1984. godine Rudyard Kipling napisao je legendarnu Knjigu o džungli. U glavnom junaku, malom Mowgliju, njemačka tvrtka Damia pronašla je idealnog ambasadora čiji je cilj djeci približiti povezanost s prirodom – počevši od hrane.

Priča o dječaku koji živi u i sa prirodom, koji raste i razvija se kroz neposredno iskustvo prirode, potpuno povezan sa svojim okolišem, danas je mnogima san, a nama model za viziju razvoja branda. Djeci želimo ponuditi nešto lijepo i zdravo, ističe Emanuel Schmock, kreator proizvoda MOGLi kojim smo razgovarali uoči dolaska proizvoda na police bio&bio trgovina.

Zdrava prehrana je osobito važna za razvoj djeteta, a prehrambeni proizvodi za djecu često nažalost nisu uvijek sasvim prirodni i ekološki. S MOGLi-jem djecu želimo potaknuti na zdravu prehranu, kako bi im ukazali na važnost održivog življenja u skladu s prirodom te kako bi zavoljeli ekoproizvode.

Po čemu su posebni MOGLi keksi, sokovi, grickalice...?

Ekoproizvodi se međusobno znatno razlikuju, nisu svi isti. Sastojci i njihova prerada osobito su od velikog značaja kad govorimo o dječjoj prehrani. No, osim najboljih sastojaka, želimo ponuditi i najbolji okus. U MOGLi kuhinji eksperimentiramo dok ne dođemo do okusa s kojim smo zadovoljni, a posebno smo ponosni na doprinos i viziju dječjih "stručnjaka za prehranu".

U suradnji s djecom, roditeljima i stručnim suradnicima razvili smo ukusne proizvode koji ne sadrže kristalni šećer, boje, arome i konzervanse. Osim toga, preko 60% naših sirovina posjeduje Demeter certifikat jer dolaze iz biodinamičkog uzgoja - što je svakako jedinstveno i naglašava naše standarde kvalitete. A kada kušate naše proizvode, odmah ćete osjetiti što pod tim mislim.

Kako se MOGLi sviđa djeci?

Djeca imaju dva uvjerljiva razloga za MOGLi: okus i dizajn. Sviđaju im se naša pakiranja, koja su često mala remek djela, s puno detalja i ručno napravljenim skicama. Ipak, u komunikaciji uvijek na umu imamo i roditelje te često govorimo o našim sastojcima i proizvodnji.

Što planirate u budućnosti?

Prije svega, želimo nastaviti s ponudom odličnih proizvoda kako bismo roditeljima i djeci pružili dodatnu vrijednost. Budući da našu tvrtku uglavnom podržavaju i razvijaju roditelji, odnosno naši kupci, trebali biste uistinu pitati roditelje. Osobno sam zainteresiran za inicijativu koja bi, zajedno s roditeljima, život djece učinila zdravijim i svjesnijim, pridonoseći tako održivom razvoju. Kako će to uistinu izgledati? Pustimo da bude iznenađenje! Već uskoro će se pojaviti prve novosti...