Filtriranje
Web trgovina
0800 246 246
Pon - Pet od 8 do 16h
Irina Zafranović

Najljepše mi je čuti da je kupcu moj savjet pomogao da se osjeća bolje

Povodom 10. rođendana bio&bio, postavila sam 10 pitanja jednom od najiskusnijih bio&bio djelatnika. Mina kaže da je u komunikaciji s kupcima najvažnije čuti osobu s kojom se razgovara. Pročitajte zanimljiv intervju...

Datum objave: 09.05.2013

Pročitajte intervju s Minom Vukovićem, jednim od najstarijih bio&bio djelatnika, koji od samih početaka radi u bio&bio trgovini u zagrebačkoj Ilici. Desetgodišnjica rada bio&bio trgovina idealna je prilika da saznamo neke nepoznate i inspirativne detalje od pravog bio&bio insajdera.

1. Kako je bilo raditi u početku? Trgovina je bila mnogo manja nego što je danas...
Da, bio je to daleko manji prostor nego sada i stalno je prijetila opasnost da se sudarimo međusobno ili s kupcima. Danas nam dolazi puno majki s malom djecom u kolicima, a nekad nije bilo mjesta ni za jedna kolica u dućanu. Sve je izgledalo full krcato, uvijek smo teško na policama nalazili mjesta za nove artikle ili grupu artikala, ali to je bilo neko drugo doba, a ljudi su imali više novaca i nisu tako oprezno birali namirnice u svoje košarice kao danas.

2. Što je tada bilo najtraženije od proizvoda i kakve su savjete kupci najčešće tražili?
Sjećam se kada je stigao cijeli asortiman kozmetičke linije Dr.Hauschka. Priznajem da sam se u početku totalno izgubio od silnih kremica, tipova kože, indikacija i svih uputa o tome. A onda kad su stigli higijenski ulošci i tamponi mučilo me kako ću to prezentirati našim kupcima, odnosno ženama, koje čine veći dio naše cijenjene klijentele. Nekom zgodom je naišla šefica i nakon što sam ju pomalo impresionirao  informacijama o dotičnim artiklima, nestalo je nelagode. Ipak, najviše savjeta kao i danas, tražilo se o dodacima prehrani. Tada je bio daleko manji izbor tih artikala pa se mnogo informacija tražio za Zelenu magmu i spirulinu. Također, dok se ljudi nisu uhodali s kuhanjem naših namirnica, bilo je mnogo pitanja o vremenu kuhanja određene namirnice, te osnovni recepti i sl.

3. Opiši nam anegdotu iz bio&bio koja te uvijek iznova nasmije.
Mnogo je smiješnih anegdota iz dućana. Da sam ih zapisivao, do danas bi to bila lijepa mala knjižica. Sjećam se kad sam s obje ruke na ustima morao doslovno istrčati iz dućana da ne puknem od smijeha pred kupcem, a evo i zbog čega. U to doba je na police stigla Zelena magma, koja je do danas jedan od najpopularnijih dodataka prehrani. Kolega i ja smo svladali puno informacija o tom proizvodu i sipali smo ih  ko' iz rukava. U tijeku jednog takvog informiranja kupca, moj kolega reče gospođi: "Zelena magma potiče rast i razvoj crijevne flore i faune!" Taj sam čas imao sliku šišmiša i zmajeva! :)

4. Podijeli s nama još nešto o svom timu „Iličara“. Što vas čini toliko složnima?
Nas šestero koji radimo u poslovnici u Ilici 70, vrlo se dobro poznajemo i razumijemo.  Uvijek se nastojimo „pokriti“ kada god je netko od ekipe manje u formi. Dugi niz godina radimo zajedno uz neke manje izmjene u ekipi.

5. Kako te ono cure zovu od milja?
Gazda Miki :)

6. Poznat si kao strastveni biciklist.  Biciklom svakodnevno putuješ s posla i na posao. Planiraš li neke nove i uzbudljive ture biciklom po Hrvatskoj?
Bicikl mi je glavno prijevozno sredstvo. Sva godišnja doba su aktualna za vožnju.
Sad živim relativno blizu radnog mjesta, ali nekad sam putovao biciklom svaki dan na relaciji Špansko  - Ilica. Eto, prošlo ljeto sam s kolegom stigao biciklom do Dubrovnika za tri dana i 5h vožnje! Prekrasno iskustvo. Jedan od budućih planova nam je da biciklom obiđemo sve bio&bio trgovine u Hrvatskoj: od Osijeka, Varaždina, Pule, Rijeke, Splita do Dubrovnika. 

7. Osim ekološki savjesnog korištenja bicikla za prijevoz, koja je tvoja naj eko navika?
Vegetarijanac sam postao još 1991. iz uvjerenja. Nenasilje prema životinjama smatram važnim.

8. Otkrij nam koji su tvoji omiljeni bio&bio proizvodi?
Spirulina, Zelena magma, smeđa riža, seitan i sve vrste leća...

9. Što je po tebi najvažnije u svakodnevnoj komunikaciju s kupcima?
Najvažnije je, kao i u životu, čuti osobu s kojom komuniciraš. Čuti njezine potrebe, tako da kao prodavač mogu preporučiti najbolje od onoga što će koristiti kupcu. To vrijedi uvijek, ali posebno za one koji žele rješavati neke zdravstvene tegobe.

10. Što je najljepše u vezi tvog posla?
Najljepše i najdraže su mi povratne informacije naših kupaca kojima sam pomogao savjetom i odabirom namirnica, koje su dovele do toga da se osoba osjeća bolje.

Komentari 0
Pošaljite svoj komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena
Nema komentara. Budi prvi!
bioNewsletter
Zdrave ideje i savjeti stižu direktno na mail.
Newsletter šaljemo jednom tjedno, ni mi ne volimo spam :)
Naruči putem weba, plati i preuzmi u trgovini
Od sada možeš naručiti sve željene proizvode putem weba te ih preuzeti i platiti u odabranoj, bilo kojoj bio&bio trgovini. Ovo je idealno kada imaš malo veći shopping za obaviti, a nemaš vremena pretraživati i istraživati. Sve će te već čekati spremno. :)