Saznaj jesu li neki proizvod, brand ili trgovina zaista, srcem i dušom, zeleni ili se samo takvima prikazuju i zapravo te farbaju.
Greenwashing je marketinški lijepo upakirana laž. Cilj joj je prikazati neki proizvod, brand ili tvrtku zelenom tj. ekološki savjesnom i održivom, dok zapravo oni to nisu. Pročitaj koji su najčešći trikovi greenwashinga i kako ne nasjesti.
Postoji nekoliko stvari koje moraš učiniti ako ne želiš biti žrtva greenwashinga.
I zadnje, ali ne i najmanje važno - kupuj iz provjerenih trgovina čija se ponuda zaista sastoji od proizvoda s eko certifikatima. U Hrvatskoj je to još uvijek "siva zona", no postoje dobri primjeri, poput Njemačke, gdje je zakonom definirano kakva vrsta trgovine ima pravo nositi u nazivu "eko" i "bio". Naime, zakon nalaže da takve trgovine zaista i drže organske certificirane proizvode, a ne one koji se promoviraju nedefiniranim ukrasima poput "zdravo", "prirodno", "bio", "domaće i zeleno", dovodeći time kupca u zabludu.
Klikni ako te zanima dodatno pojašnjenje: jesu li eko i prirodno zapravo ista stvar.
Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na sljedeću narudžbu!
bio&bio je robna marka tvrtke Biovega d.o.o. Sva prava pridržana © 2022 Impressum
Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na sljedeću narudžbu!
Komentar je uspješno dodan, te će biti prikazan nakon odobrenja administratora. Dodaj novi komentar