Filtriranje
Web trgovina
0800 246 246 01 2300 181
Pon - Pet od 8 do 16h
bio&bio tim

Ojačaj svoje bubrege

Donosimo 10 najvažnijih savjeta kako tijekom zime njegovati bubrege te ih tako ojačati. Pročitaj!

Datum objave: 14.01.2020

Prema tradicionalnoj kineskoj medicini, svakom godišnjem dobu odgovara energija pojedinog para organa. To znači da upravo tim organima tijekom tog godišnjeg doba treba posvetiti posebnu pažnju, jer su zbog vremenskih uvjeta jače izloženi izazovima. Kako je, u takvom pristupu, simbol energije zime voda, onda su i organi poput bubrega i mokraćnog mjehura, koji upravljaju tekućinama u našem tijelu, upravo oni koje treba posebno njegovati tijekom zime.

Upavo zato donosimo ti 10 najvažnijih savjeta kako tijekom zime možeš njegovati bubrege te ih tako ojačati.

  1. Juhe i/ili variva od mahunarki, dobro ih je svakodnevno uključiti u prehranu. Mahunarke su namirnica zime! Jačaju vitalnost bubrega i snaže organizam. Grah, pogotovo azuki grah, crna soja i ostale mahunarke trebaju možda malo više vremena za pripremu, ali toplina prostora koja se dobiva kuhanjem zimi upravo je ono što nam treba, a “krčkanje” mahunarki već i mirisom pobuđuje tek.
  2. Alge su sjajan izvor minerala zimi! Pri kuhanju mahunarki svakako dodaj komad alge kombu! Osim što će mahunarke učiniti probavljivijima, kombu jača i čisti krv.
  3. Smanji količinu tekućine, pogotovo hladne. Tijekom zime važno je održavati toplinu naših unutarnjih organa, posebice bubrega. Stoga nikako nije dobro piti hladne napitke i nalijevati se tekućinom. Osim što će nam biti (pre)hladno, usporit ćemo cirkulaciju te biti izloženiji infekcijama i virozama. Tople juhe, čajevi i voda na sobnoj temperaturi bit će sasvim dovoljni tijekom zime kao sredstva hidratizacije organizma.
  4. Đumbir, češnjak, sol i različite vrste ulja u pripremi hrane donijet će i dodatne bogatije okuse te isto tako pridonijeti osjećaju topline i snažne vitalne energije.
  5. Izbjegavaj šećer i slatke napitke sa šećerom i/ili umjetnim zaslađivačima. Osim što hlade organizam, te namirnice imaju za posljedicu i kiselo stanje krvi, što je pogodno za slabljenje imuniteta i razvoj infekcija.
  6. Svako jutro prilikom tuširanja istrljaj tijelo (osim područja grudi i genitalija) malim ručnikom prethodno namočenim u vruću vodu s đumbirom. Iscijedi ručnik i istrljaj cijelo tijelo od stopala prema gore. Na taj ćeš način pokrenuti cirkulaciju i fantastično započeti dan.
  7. Kad god možeš, tijekom zime idi ranije na spavanje. Pokušaj se disciplinirati i od 21 sat izbjegavati sve ekrane te u 22 već biti u krevetu. Kako je noć vrijeme kada naši bubrezi rade, neophodno je da im pružimo tu priliku i dobro se naspavamo. Zimi je i prirodno da nam treba više sna nego u drugim godišnjim dobima.
  8. Odijevaj se slojevito i što je moguće više koristi prirodne materijale te izbjegavaj sintetiku, pogotovo tijekom boravka u zatvorenim prostorijama. Redovito prozrači prostore u kojima boravite i spavate, te održavajte vlažnost zraka i umjerenu temperaturu.
  9. Đumbiroterapija – najbolji tretman za zimu. Opušta, grije, poboljšava cirkulaciju i podiže imunitet. Svakako preporučujemo posjet Ginger studiju u Radićevoj ulici!
  10. Zima je i odlično vrijeme za večernje opuštajuće kupke. Korištenje eteričnih ulja svakako može djelovati i terapeutski kao i stavljanje pune šake nigarija – magnezijeva klorida u toplu kupku.
Preporuke 0
Oduševio te proizvod ili znaš neki dobar trik za primjenu?

Vaša email adresa neće biti objavljena
Ostavi nam svoju preporuku i pomozi drugima da pronađu baš ono što im treba.
bioNewsletter
Zdrave ideje i savjeti stižu direktno na mail.
Newsletter šaljemo jednom tjedno, ni mi ne volimo spam :)
Naruči putem weba, plati i preuzmi u trgovini
Od sada možeš naručiti sve željene proizvode putem weba te ih preuzeti i platiti u odabranoj, bilo kojoj bio&bio trgovini. Ovo je idealno kada imaš malo veći shopping za obaviti, a nemaš vremena pretraživati i istraživati. Sve će te već čekati spremno. :)