Savršena eko tjestenina nastaje na Siciliji

Kad kažemo talijanska kuhinja, prvo pomislimo na tjesteninu. Kad je jedemo, osjetimo razliku u teksturi, kvaliteti, okusu – jer nije svaka ista. U bio&bio biramo La Bio Ideu i donosimo priču s juga Italije.

La Bio Idea je sinonim za najkvalitetnije ekoproizvode iz mediteranske kuhinje. Jedan je to od najstarijih europskih eko brendova koji već 30 godina prepoznaje ne samo važnost zdrave hrane prema najvišim standardima ekološke kvalitete, nego i snagu razvojnih partnerstava koja se odlikuje u cijelom dobavljačkom lancu: od proizvođača do potrošača.

La Bio Idea nastala je 80-tih godina kad je vlasnik kompanije Do-It Poppe Braam putovao na Siciliju, te je u mjestu Fiumefreddo, podno vulkana Etna, upoznao lokalnog proizvođača tjestenine, Angela Barbagalloa. Angelov je djed prije više od 100 godina upravo ondje započeo proizvodnju tjestenine zbog blizine izvora čiste vode. Koristio je lokalnu durum pšenicu posebne kakvoće, zbog plodne zemlje obogaćene lavom. Pšenica s istih polja koristi se i danas, a obitelj Barbagallo naš je partner već 30-ak godina, ispričao je za posjeta bio&bio trgovinama Ruben de Wit, predstavnik Do-Ita.

Upravo je tjestenina zaštitni znak talijanske kuhinje. Za vrhunsku tjesteninu koja ima bogat okus, ugodnu teksturu i konzistenciju u kuhanju, Barbagallo ima savršenu recepturu:

  • Polagano mljevenje pšenice u 28 koraka, kako bi brašno bilo hladno i zadržalo hranjivu vrijednost i okus. Mljevenje se vrši neposredno prije zamjesa tijesta.
  • Tjestenina se oblikuje triput sporije nego li je to uobičajeno, kako bi se postigla potrebna finoća.
  • Sušenje se odvija na temperaturi od samo 40 stupnjeva, tako da maksimalno zadržava nutrijente, miris i okus.

Samo na odabranim policama

Majstorski proizvodi La Bio Idea dolaze od malih proizvođača najčešće s juga Italije, a kako slogan Con amore e passione sugerira, stvoreni su s ljubavlju i posvećenošću kako bi na naš tanjur donijeli najbolju moguću ravnotežu mediteranske prehrane. Ovu filozofiju La Bio Idea slijedi i u distribuciji te se tjestenina, passate, pesto, aceto balsamico, mahunarke… mogu pronaći isključivo u trgovinama ekološkim proizvodima.

Danas je puno igrača na tržištu ekološkim proizvodima jer ih kupci traže. No, nisu svi kvalitetni. Mi želimo očuvati vrijednost brenda zbog njegove kvalitete, to dugujemo našim malim proizvođačima, ali i zato što želimo sačuvati organski sektor i podržati trgovce koji su autentični. Zato naše proizvode nećete naći u supermarketima, ističe Ruben de Wit.