Kategorije
bio&bio tim

Slavimo 20. rođendan!

Slavimo 20. rođendan!
Datum objave: 04.09.2023

Na mnogo toga možda ne možemo utjecati, no ogromnu moć i snagu imamo u kreiranju svojih svakodnevnih navika. Njima stvaramo svoje zdravlje te unapređujemo kvalitetu življenja svoje obitelji, a tako i društva u cjelini. Osobna ekologija je u temeljima priče o bio&bio koju s vama dijelimo već 20 godina!

 

  • Zašto je nastao bio&bio?

Počeci naše bio&bio priče sežu s kraja ’80-ih godina s prvim polaznicima seminara o makrobiotici i održivim životnim stilovima. Na njima su Zlatko Pejić i Jadranka Boban Pejić strastveno predstavili priču o velikom životu, cjelovitoj hrani, organskom uzgoju i najvažnije, koncept osobne ekologije prema kojem je zdrav pojedinac preduvjet zdravog okoliša i obrnuto.

Zahvaljujući brojnim pojedincima koji su im se pridružili, nastala je zajednica ljudi koji su željeli činiti pozitivne promjene i projekte koji će donositi dobro čovjeku, a pritom neće uništavati okoliš. Iz te je težnje potom nastala jedna mala trgovina u Ilici 72, a 2003. godine započela je naša bio&bio priča koja ove godine, zahvaljujući dugogodišnjem povjerenju zajednice, slavi svoj 20. rođendan! 

bio&bio trgovine dio su obiteljskog poduzeća Biovega, u vlasništvu Zlatka Pejića i Jadranke Boban Pejić, koja je i direktorica poduzeća (CEO). U tijeku je važan proces generacijske tranzicije tijekom koje je David Pejić imenovan CEO Biovege, uz Jadranku Boban Pejić. 

 

  • U što vjerujemo?

“Našim najvećim uspjehom smatram to što i dalje vjerujemo da se vrijedi truditi i što ustrajemo u kontroli kvalitete. Vjerujemo da je bavljenje organskim proizvodima cjelovita filozofija življenja koja ima ekološke, ekonomske i etičke komponente i beskompromisno smo joj posvećeni.” Jadranka Boban Pejić

 

  • Što predstavljamo?

Naziv bio&bio ima svoju malu filozofsku konotaciju: sugerira jedinstvo suprotnosti, s jedne strane životinjski svijet kojem pripada i čovjek, i simbolizira ga narančasta boja u logotipu. S druge je strane biljni svijet, sa zelenom bojom u logotipu. Oni zajedno čine ukupni organski svijet i na „asfaltu“ se susreću u našim trgovinama, što je grafički prikazano znakom „&“ u sivoj boji. Logotip su kreirali Zlatko Pejić i Zlatko Havoić.

 

  • 100% ekološka hrana

Organska, regenerativna poljoprivreda i proizvodnja donosi zdraviji život pojedincu te čuva okoliš, pitku vodu i tlo. Smanjuje katastrofalne učinke konvencionalne proizvodnje, klimatskih promjena itd. Stoga, u bio&bio nudimo isključivo hranu koja je certificirana prema organskim/ekološkim standardima, dodatke prehrani, kozmetiku i sredstva za čišćenje koja poštuju čovjeka i prirodu te knjige i edukaciju koje inspiriraju na pozitivne promjene i poštivanje različitosti.

 

  • Domaća proizvodnja

Dok smo pripremali projekt bio&bio, 2002. smo pokrenuli i projekt suradnje s hrvatskim poljoprivrednicima koji uzgajaju voće, povrće, žitarice i mahunarke, potičući ih da prihvate ili prošire svoju ekološku proizvodnju, nudeći im tržište za ekoproizvode i korektno partnerstvo.

Godine 2010. kupili smo najstarije hrvatsko ekološko imanje Zrno te tako pokrenuli vlastitu ekološku proizvodnju kao primjer održivog uzgoja. Riječ je o jedinstvenoj praksi u Hrvatskoj koja je rezultirala zamjetnim porastom lokalne ekološke proizvodnje te tako ukazala na neophodnost projekta kako bi se zadržala mala organska poljoprivredna proizvodnja. Danas surađujemo s 30 ekoloških poljoprivrednika diljem Hrvatske i kontinuirano širimo naš projekt stvarajući nova partnerstva, a u bio&bio trgovinama imamo oko 1000 domaćih ekoproizvoda.

3 tone plastike manje

bio&bio robna marka pakira se u inovativnu ambalažu od celuloznih vlakana koja je kompostabilna. Od njezina uvođenja 2020. godine, poštedjeli smo Planet 3 tone plastike!

 

S kim surađujemo?

Brandovi naših partnera koje ponosno ističemo na policama provode hvale vrijedne projekte diljem svijeta i čine ga boljim mjestom za sve nas: od održivih partnerstava koje svesrdno promiču Dr.Hauschka i Primavera, podrške lokalnim proizvođačima kakvu njeguju La Bio Idea, MUSO i Sojade, projekata za zaštitu pčela koje provodi Voelkel, ulaganja u obrazovanje i razvoj zajednica u trećim zemljama svijeta te fer trgovine za koji je sinonim Rapunzel, do promicanja održivosti u proizvodnji i poslovanju u čemu prednjači Lebensbaum.

 

Ponosni smo i zahvalni što zajedno s vama, našim kupcima, već 20 godina stvaramo pozitivne promjene te što smo mnogim pojedincima i obiteljima nezaobilazni partneri u (p)održavanju zdravlja i održivih životnih stilova. Naše vrijednosti i srž naše priče ostaju isti, a vjerujemo da ćemo u godinama koje dolaze stvarati mnoga nova inspirativna poglavlja – zajedno bolji svaki dan!

Tijekom mjeseca rujna slavimo naš rođendan i pozivamo te da nam se pridružiš!

Vidi koje pogodnosti te čekaju

 

Preporuke 0
Tvoje mišljenje nam je bitno

Tvoj email neće biti objavljen i koristi se samo u svrhu odgovaranja na tvoj komentar / recenziju.
Ostavi nam svoju preporuku i pomozi drugima da pronađu baš ono što im treba.

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na sljedeću narudžbu!

bio&bio trgovine (22)
Pronađi nas na jednoj od lokacija diljem Hrvatske.
Pogledaj lokacije trgovina
Naruči putem weba, plati i preuzmi u trgovini
Od sada možeš naručiti sve željene proizvode putem weba te ih preuzeti i platiti u odabranoj, bilo kojoj bio&bio trgovini. Ovo je idealno kada imaš malo veći shopping za obaviti, a nemaš vremena pretraživati i istraživati. Sve će te već čekati spremno. :)
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naše Uvjete kupnje.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Uvjetima kupnje pročitajte ovdje.
Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel