Kategorije
Dr. Hauschka tim

Što moja koža treba u proljeće?

Dođi nam na Dr. Hauschka proljetna savjetovanja u bio&bio. Pomoći ćemo ti izabrati idealnu dnevnu njegu kako bi tvoja koža zablistala, a svaku tvoju kupovinu ćemo i nagraditi!

Što moja koža treba u proljeće?
Datum objave: 06.04.2021

Osjećaš li da trebaš novu svježinu i proljetno obnavljanje? Dr. Hauschka koncept njege doprinijet će da ti i tvoja koža budete zdravi i lijepi. Individualizirane formulacije temeljene na hranjivim biljkama, koži u svim stanjima daju učinkovite impulse tijekom čišćenja, toniranja i održavanja vlažnosti kože – čak i kad nanosiš make-up.

Trebam li njegu uskladiti s godišnjim dobima?

Da, moguće je da trebaš, ali to će ti reći tvoja koža. Mnogi korisnici Dr. Hauschka preparata, primjerice, za toplijeg vremena koriste rashlađujuću Dunjinu kremu, dok ih zimi štiti i zagrijava bogata Ružina krema. Drugi pak u proljeće i ljeto koriste Ružinu kremu light, matirajuće teksture i laganije formulacije, a u jesen i zimi Ružinu kremu.

Svakako provjeri u kakvom je trenutnom stanju tvoja koža. S proljećem ona zna biti suha, ali joj ipak treba prozračnija i laganija njega pa će idealan izbor biti jedan od Dnevnih fluida.

Tvoja se rutina dnevne njege može mijenjati i ovisno o aktivnostima. Primjerice, provodiš li više vremena u zatvorenom prostoru, Revitalizirajući dnevni fluid ili Regenerativna dnevna krema hranit će i njegovati tvoju kožu i potaknuti je na optimalno lučenje sebuma te održati vlažnost kože. Za vanjske aktivnosti, primjerice vikendom, Ružina krema će i dalje biti odličan izbor za zaštitu od vanjskih uvjeta.

Čišćenje prije svega

Čišćenje kože lica važan je dio rituala ljepote, a u proljeće će ti pomoći da koža prodiše i ponovno zablista. Imamo dva važna savjeta.

Prije nanošenja dnevne kreme, kožu očisti revolucionarnom i nagrađivanom Dr. Hauschka kremom za čišćenje. Kompozicija s nevenom, kamilicom, gospinom travom, bjelodanom i bademom nježno revitalizira i čisti kožu. Ova krema čuva prirodni lipidni sloj na koži pa ne moraš brinuti da će ju isušiti. Pogodna je za sva stanja kože i nemoj da te zbuni njezina tekstura – ovo nije piling! Koristi se tako što se umiješ i na mokro lice naneseš malu količinu kreme, nježno je dlanovima utiskujući u zone obraza, čela i brade. Ispereš i – voila! Rezultat je osvježena i blistava koža, spremna za dnevnu njegu.

Nagrađujemo tvoju proljetnu kupnju

U travnju, za kupnju bilo koje dnevne kreme ili fluida, darujemo ti posebno izdanje Dr. Hauschka kreme za čišćenje 30ml ili Dr. Hauschka mlijeka za čišćenje 30 ml.

Vidi raspored savjetovanja i promocija u bio&bio trgovinama. Naše savjetnice pomoći će ti odabrati idealnu proljetnu njegu. Za vrijeme promocija ostvaruješ:

  • 10% popusta za kupnju svih proizvoda na promociji (osim malih pakiranja)
  • 20% popusta za kupnju bilo koje dnevne kreme ili fluida uz dva ili više proizvoda po vlastitom izboru

*Korištenje popusta u sklopu navedene promocije isključuje ostale pogodnosti.

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na sljedeću narudžbu!

bio&bio trgovine (22)
Pronađi nas na jednoj od lokacija diljem Hrvatske.
Pogledaj lokacije trgovina
Naruči putem weba, plati i preuzmi u trgovini
Od sada možeš naručiti sve željene proizvode putem weba te ih preuzeti i platiti u odabranoj, bilo kojoj bio&bio trgovini. Ovo je idealno kada imaš malo veći shopping za obaviti, a nemaš vremena pretraživati i istraživati. Sve će te već čekati spremno. :)
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naše Uvjete kupnje.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Uvjetima kupnje pročitajte ovdje.
Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel