Filtriranje
Web trgovina
0800 246 246
Pon - Pet od 8 do 16h
Ivana Lazić

Što s ostacima kayu kruha?

Kayu kruh je toliko ukusan da se samo u vrlo rijetkim slučajevima nađemo u situaciji da se pitamo što s njim. Pa ipak, poslušajte ove korisne savjete i isprobajte zanimljive prijedloge.

Datum objave: 13.09.2013

Iako je vjerojatnost da kayu kruh nećete pojesti u ekspresnom roku vrlo mala, donosim vam nekoliko ideja što možete s kruhom ako ipak odleži par dana a želite ga iskoristiti.

Pohajte
Nasijecite kruh na tanke ploške. Umočite ih u smjesu vode, čajnu žlicu aru praha i brašna T-850, gustoće kao za palačinke, a potom uvaljajte sezam. Pogotovo dekorativno izgleda crni sezam, bogat brojnim mineralima, pogotovo kalcijem. Pržite kriške kruha kratko na suncokretovom ulju za prženje i koje dobro podnosi zagrijavanje. Servirajte toplo.

Sameljite
Za izradu kayu kruha koristi se vrhunsko domaće brašno pšenice u kombinaciji s kuhanom rižom i raznim vrstama sjemenki, od zobi do suncokreta, sezama i bundeve. Ovo ga čini odličnim za izradu natprosječno zdravih i beskvasnih krušnih mrvica. Pecite tanko narezane kriške kruha 20-ak minuta na 180°C a potom ih na sitno sameljite u mlincu za orahe, blenderu ili mlincu za kavu. Poslužit će kao glavni sastojak smjese za paniranje ali i kao sastojak raznih vrsta popečaka. Krušne mrvice vežu višak vode i smjesu čine kompaktnijom.

Propržite
Jedna od ukusnih opcija je i izrada croutona, prepečenih kockica kruha koje se savršeno uklapaju u nadolazeću jesen i krem juhe od bundeva i raznih vrsta leće. Nasjeckajte kriške na kockice dimenzija 1 cm i kratko popržite na sezamovom ulju u tavi na laganoj vatri, miješajući i pazeći da ne pocrne. Kada se ispeku, ostavite da se ohlade i višak koji nećete pojesti, odmah spremite u staklenku s navojem.

Pecite
Kayu kruh služi i kao dobar temelj za razne vrste sendviča i pizzeta. Ovo posebno dolazi do izražaja kada morate „na brzaka“ složiti zanimljiv doručak za više osoba ili prirediti kreativni finger food. Kriške režite na debljinu od preko 1 cm, premažite ih sezamovim uljem i posložite u posudu za pečenje. Po njima složite nasjeckano povrće: luk, papriku, rajčicu, tikvice; pokoju žlicu kuhanog graha ili pirjanih gljiva, ribani dimljeni tofu ili sjeckani seitan... Kombinacija je mnogo. Pecite kratko, 10-ak minuta na 180°C. Po želji dodajte još svježeg povrća, ukrasite kečapom ili veganskom majonezom ili posipajte gomashiom. U slast!


 

Komentari 0
Pošaljite svoj komentar

Vaš email neće biti objavljen i koristiti će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar
Nema komentara. Budi prvi!
bioNewsletter
Zdrave ideje i savjeti stižu direktno na mail.
Newsletter šaljemo jednom tjedno, ni mi ne volimo spam :)
Naruči putem weba, plati i preuzmi u trgovini
Od sada možeš naručiti sve željene proizvode putem weba te ih preuzeti i platiti u odabranoj, bilo kojoj bio&bio trgovini. Ovo je idealno kada imaš malo veći shopping za obaviti, a nemaš vremena pretraživati i istraživati. Sve će te već čekati spremno. :)
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naše Uvjete kupnje.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Uvjetima kupnje pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel