Što s ostacima kayu kruha?

Iako je vjerojatnost da kayu kruh nećete pojesti u ekspresnom roku vrlo mala, donosim vam nekoliko ideja što možete s kruhom ako ipak odleži par dana a želite ga iskoristiti.

Pohajte
Nasijecite kruh na tanke ploške. Umočite ih u smjesu vode, čajnu žlicu aru praha i brašna T-850, gustoće kao za palačinke, a potom uvaljajte sezam. Pogotovo dekorativno izgleda crni sezam, bogat brojnim mineralima, pogotovo kalcijem. Pržite kriške kruha kratko na suncokretovom ulju za prženje i koje dobro podnosi zagrijavanje. Servirajte toplo.

Sameljite
Za izradu kayu kruha koristi se vrhunsko domaće brašno pšenice u kombinaciji s kuhanom rižom i raznim vrstama sjemenki, od zobi do suncokreta, sezama i bundeve. Ovo ga čini odličnim za izradu natprosječno zdravih i beskvasnih krušnih mrvica. Pecite tanko narezane kriške kruha 20-ak minuta na 180°C a potom ih na sitno sameljite u mlincu za orahe, blenderu ili mlincu za kavu. Poslužit će kao glavni sastojak smjese za paniranje ali i kao sastojak raznih vrsta popečaka. Krušne mrvice vežu višak vode i smjesu čine kompaktnijom.

Propržite
Jedna od ukusnih opcija je i izrada croutona, prepečenih kockica kruha koje se savršeno uklapaju u nadolazeću jesen i krem juhe od bundeva i raznih vrsta leće. Nasjeckajte kriške na kockice dimenzija 1 cm i kratko popržite na sezamovom ulju u tavi na laganoj vatri, miješajući i pazeći da ne pocrne. Kada se ispeku, ostavite da se ohlade i višak koji nećete pojesti, odmah spremite u staklenku s navojem.

Pecite
Kayu kruh služi i kao dobar temelj za razne vrste sendviča i pizzeta. Ovo posebno dolazi do izražaja kada morate „na brzaka“ složiti zanimljiv doručak za više osoba ili prirediti kreativni finger food. Kriške režite na debljinu od preko 1 cm, premažite ih sezamovim uljem i posložite u posudu za pečenje. Po njima složite nasjeckano povrće: luk, papriku, rajčicu, tikvice; pokoju žlicu kuhanog graha ili pirjanih gljiva, ribani dimljeni tofu ili sjeckani seitan... Kombinacija je mnogo. Pecite kratko, 10-ak minuta na 180°C. Po želji dodajte još svježeg povrća, ukrasite kečapom ili veganskom majonezom ili posipajte gomashiom. U slast!