Često smo proteklih godina znali reći „bio&bio je više od trgovine“. Ne zbog toga da privučemo veću pozornost, već zbog osjećaja, stava, “priče”, poruke, onog “nečeg” zbog čega sve ovo u stvari radimo…i zaista, nama je bio&bio puno više od trgovine.
Iako ne volim “strku” oko obljetnica i često pretjerivanje koje ih prati, valjda me životna dob u kojoj jesam (ah ta perimenopauza!) dodatno omekšava pa mi se u ovim prvim danima svibnja svako malo oči napune suzama kada vidim sve pripreme koje se događaju vezano za 10-ti rođendan bio&bio…
Na puno načina bio&bio je simbol pokušaja da se našem postojanju da smisao, napravi pozitivan utjecaj, ostavi traga te posije sjeme dobra.
Često smo proteklih godina znali reći „bio&bio je više od trgovine“. Ne zbog toga da privučemo veću pozornost, već zbog osjećaja, stava, “priče”, poruke, onog “nečeg” zbog čega sve ovo u stvari radimo…i zaista, nama je bio&bio puno više od trgovine jer je njegovom 10 godišnjem postojanju prethodilo dvadesetak godina ideje osobne ekologije tj. ideje da je zdrav pojedinac preduvjet zdravog okoliša.
Prvotna ideja i misao vodilja Biovege sažeti u riječima: Najbolje što priroda&čovjek mogu dati, imaju korijen u tom periodu, prije tridesetak godina, kada smo otkrili koliko organska&cjelovita hrana može utjecati na naše zdravlje, pa smo“osupnuti” idejom “velikog života”, u smislu kvalitetnog i ispunjenog življenja, poželjeli to podijeliti s drugima. I sami u potrazi za najkvalitetnijim namirnicama nije nam u prvo vrijeme bilo teško putovati i po nekoliko sati do susjednih “zapadnih” država kako bismo kupili baš onu smeđu rižu, tamari, miso, zobeno mlijeko i sl. te ih kao najveće dragocjenosti koristili u našoj kuhinji, kuhali na seminarima, dijelili s prijateljima i sanjali kako će jednog dana i kod nas najkvalitetnije namirnice postojati u dostupnim, “uličnim” trgovinama, na asfaltu…
Žena&muškarac, lonci&kuhala, seminari&polaznici, tih osamdesetih godina prošlog stoljeća bili su pojava izvan svih trendova, a za mnoge i “izvan pameti” no interes je rastao i postajao “pokret”.
Ta ideja o uzročno-posljedičnom odnosu okoliša&pojedinca, neraskidiva karika u lancu postojanja, kreirala je aktivnosti koje su od jednog para počele stvarati tim ljudi istomišljenika, koji su htjeli činiti razliku. Postajala je to priča koja je potvrdila snagu i važnost partnerstva na svim razinama postojanja.
Dovoljno ludi da mislimo kako možemo promijeniti svijet, počeli smo ono najbolje iz svijeta što smo željeli za sebe, dovoditi ovdje kako bismo ponudili i drugima te kako bi naše znanje&posvećenost pokrenuli i domaću proizvodnju.
U namjeri da naši izbori čine razliku, brižnost&iskustvo prenosimo na naše djelatnike kako bi kupovina bila pozitivni doživljaj koji potvrđuje i odlučnost da samo pomno birani proizvodi koje želimo za svoju djecu i sebe budu na našim policama.
Svijest o međusobnoj povezanosti inspirira nas na stalna unaprijeđenija jer su i poslodavac&djelatnik i proizvođač&prodavač, te prodavač&kupac - partneri jer smo duboko svjesni da jedni bez drugih ne možemo niti postojati.
Stoga je vrijednost ove obljetnice u ponovnom podsjećanju na važnost odnosa u lancu postojanja pa kad vidiš natpis bio&bio u stvari čitaš:
vi&mi
ti&ja
ljubav&zdravlje
priroda&hrana
klorofil&krv
život&radost
Neka ti svaki ulazak u bio&bio bude novi korak u osobnom rastu, za pisanje radosnije, zdravije biografije.
Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na sljedeću narudžbu!
bio&bio je robna marka tvrtke Biovega d.o.o. Sva prava pridržana © 2025 Impressum
Web koristi kolačiće kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Više informacija o kolačićima možete potražiti ovdje
Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na sljedeću narudžbu!
Komentar je uspješno dodan, te će biti prikazan nakon odobrenja administratora. Dodaj novi komentar