Filtriranje
Web trgovina
0800 246 246
Pon - Pet od 8 do 16h

FAQ - česta pitanja bio&bio kupaca

Registracija

Nemam korisnički profil, kako se mogu registrirati?

Registrirati se možete putem linka: https://www.biobio.hr/korisnik/signup/

Potrebno je ispuniti sve podatke (email; lozinku koju sami kreirate; i ostale osobne podatke), dok je polje "odaberite Vašu sliku profila" opcionalno i možete ga preskočiti.

Ako ste član bio&bio kluba vjernosti odaberite "Imam karticu/bioklub aplikaciju" i upišite svoj broj kartice/članski broj.

Ako još uvijek niste član pošaljite nam zahtjev za članstvo klikom na "nisam član biokluba, želim biti". Nakon upisa broja/slanja zahtjeva za članstvo, kliknete na tekst "Suglasan sam s..." i na "Želim primati bio&bio newsletter" ako zaista želite primati bio&bio obavijesti. Klikom na gumb "Potvrdi registraciju" primit ćete e-mail na vašu adresu s linkom za aktivaciju. Dovoljno je da samo kliknete na taj link i vaš web račun će biti aktiviran.

Slijedeći put kad dođete na bio&bio web shop kliknete na gumb "Moj račun", pa na "Prijava" i upišete svoj e-mail i lozinku koju ste kreirali kod registracije.

Prilikom registracije sustav mi javlja neispravan broj kartice.

Sustav Vam javlja neispravan broj kartice jer se uneseni podaci razlikuju od onih koje mi u sustavu imamo vezane uz Vašu karticu bio&bio kupca.

Za provjeru podataka i pomoć oko registracije, slobodno nam se obratite na besplatni bio&bio info telefon 0800 246 246 Službe za komunikaciju s kupcima, radnim danima 8-16 sati ili putem e-maila info@biobio.com.hr.

Uspješno sam se registrirao/la, no imam poteškoća s prijavom u web trgovinu.

Kliknite na gumb "Moj račun", pa na "Prijava" i upišete svoj e-mail i lozinku koju ste kreirali kod registracije te kliknite na gumb "Prijava".

Ako ste promijenili e-mail adresu od zadnje prijave to bi moglo uzrokovati nemogućnost prijave. Za provjeru podataka i pomoć oko prijave budite slobodni obratiti nam se na besplatni info bio&bio telefon 0800 246 246 Službe za komunikaciju s kupcima radnim danima od 8 do 16 sati.

bio&bio klub vjernosti

Kako mogu postati član bio&bio kluba vjernosti?

Za članove bio&bio kluba vjernosti razvili smo jednostavnu i praktičnu bioklub mobilnu aplikaciju koja zamjenjuje fizičku bio&bio karticu. Pročitajte više o bioklub aplikaciji.

bioklub aplikaciju možete preuzeti na: Google Play Store ili Apple Store. Nakon toga odaberite “Nova registracija” i popunite tražena polja. Zatim kliknite na "Ispunjavanjem ove..." i na "Suglasan/sna sam" te na gumb "Pošalji aktivaciju". Na Vašu e-mail adresu poslat ćemo Vam link za aktivaciju. Klikom na link Vaša prijava je završena.

Imam bio&bio karticu, kako se mogu prijaviti na bioklub aplikaciji?

bioklub aplikaciju možete preuzeti na: Google Play Store ili Apple Store. Nakon toga odaberite "Imam karticu" i popunite tražena polja. Zatim kliknite na "Ispunjavanjem ove..." i na "Suglasan/sna sam" te na gumb "Dodaj" i vaša prijava je završena.

Prilikom prijave u bioklub aplikaciju sustav mi javlja poruku “Neuspjela registracija”.

Sustav Vam javlja da je registracija neuspjela jer se uneseni podaci razlikuju od onih koje mi u sustavu imamo vezane uz Vašu karticu bio&bio kupca.

Za provjeru podataka i pomoć oko prijave, slobodno nam se obratite na besplatni info telefon 0800 246 246 Službe za komunikaciju s kupcima, radnim danima 8-16 sati ili putem e-maila info@biobio.com.hr.

Kako se pripisuju bodovi članovima bio&bio kluba vjernosti za kupnju putem weba?

Kako bi se bodovi automatski prikupljali na Vaš račun prilikom svake kupovine potrebno je imati korisnički račun na bio&bio web trgovini i biti prijavljen tijekom kupovine. 

1. Ako ste se već registrirali kliknite na "Moj račun", zatim na "Prijava" i upišite svoj e-mail i lozinku koju ste kreirali kod registracije.

2. Ako nemate korisnički profil registrirati se možete putem linka: https://www.biobio.hr/korisnik/signup/

Potrebno je popuniti sve podatke (email; lozinku koju sami kreirate; i ostale osobne podatke), dok je polje "odaberite Vašu sliku profila" opcionalno i možete ga preskočiti.

Odaberite "Imam karticu/bioklub aplikaciju" i upišite broj svoje bio&bio kartice/članski broj (cijeli broj bar koda kako slijedi: 385819XXXXXX ).

Nakon upisa broja kliknete na tekst "Suglasan sam s..." i na "Želim primati bio&bio newsletter" ako zaista želite primati bio&bio obavijesti.

Klikom na gumb "Potvrdi registraciju" primit ćete e-mail na vašu adresu s linkom za aktivaciju. Dovoljno je da samo kliknete na taj link i vaš web račun će biti aktiviran.

Za provjeru podataka i pomoć oko registracije obratite nam se na besplatni info telefon 0800 246 246 Službe za komunikaciju s kupcima radnim danima od 8 do 16 sati ili putem e-maila info@biobio.com.hr.

Moja bio&bio kartica vjernosti je izgubljena. Što sad?

Za članove bio&bio kluba vjernosti razvili smo jednostavnu i praktičnu bioklub mobilnu aplikaciju koja zamjenjuje fizičku bio&bio karticu. Preuzmite bioklub aplikaciju na: Google Play Store ili Apple Store. Nakon toga odaberite "Nova registracija" i popunite tražena polja. Zatim kliknite na "Ispunjavanjem ove..." i na "Suglasan/sna sam..." te na gumb "Pošalji aktivaciju". Na Vašu e-mail adresu poslat ćemo Vam link za aktivaciju, klikom na link Vaša prijava je završena.

Za prijenos bodova s izgubljene kartice na novu pošaljite nam zahtjev na info@biobio.com.hr zajedno s Vašim osobnim podacima (Ime, prezime i adresa) te novim članskim brojem iz aplikacije. Vašu izgubljenu karticu deaktivirat ćemo odmah po primitku obavijesti o gubitku i tako onemogućiti njeno daljnje korištenje.

Postupak kupnje

Kako mogu pronaći određeni proizvod?

Proizvode možete pronaći ako upišete ime proizvoda na traci za pretraživanje koja se nalazi na vrhu stranice ili klikom na gumb "Web trgovina" koji se nalazi na lijevoj strani koji otvara izbornik s kategorijama i odgovarajućim potkategijama. Unutar potkategorija proizvode možete filtirati po brendu i karakteristikama.

Proizvodi su raspoređeni u 15 kategorija (Voće i povrće, Hladno i svježe, Zrna i pahuljice i sl.), a svaka kategorija sadrži potkategorije u kojoj možete proizvode filtrirati po karakteristikama ili brendovima.

Kako kupovati na bio&bio?
  1. Odaberite proizvod, zatim kliknite na ikonicu košarice ("Dodaj u košaricu") kako biste ga uvrstili u svoju narudžbu. Automatski će vam se otvoriti prozorčić gdje možete odabrati želite li urediti košaricu, dovršiti ili nastaviti s kupnjom. Ako odaberete "Pregled košarice" prikazat će se vaša košarica sa proizvodima gdje možete mijenjati količinu proizvoda koje ste odabrali Ili isprazniti košaricu klikom na "Ukloni iz košarice" u slučaju da niste zadovoljni svojim odabirom.
  2. Za završetak narudžbe potrebno je odabrati način dostave ("Osobno preuzimanje u trgovini", "Redovna dostava", "Zagrebačka dostava" ili "Redovna dostava za Sloveniju") i kliknuti na gumb "Dovrši kupnju".
  3. Provjerite podatke za dostavu paketa i odaberite način plaćanja (kartično plaćanje ili plaćanje putem mobilne aplikacije KEKS Pay).
  4. Prihvatite uvjete kupnje (kliknite na praznu kućicu ispred teksta "Suglasan sam s Uvjetima kupnje…" i "Upoznat sam s tim da narudžba uključuje obvezu plaćanja…") i kliknite "Naruči i plati".
  5. Nakon toga, primit ćete e-mail na Vašu adresu s potvrdom Vaše narudžbe.
  6. Odabirom opcije kartično plaćanje otvorit će Vam se sustav za online naplatu u kojem treba popuniti tražena polja i pritisnuti "Plati". Ako ste odabrali plaćanje putem mobilne aplikacije KEKS Pay otvorit će se stranica s QR kodom kojeg treba skenirati i nakon toga pratiti uputstva unutar aplikacije.

Za pomoć oko procesa narudžbe obratite nam se na besplatni info telefon 0800 246 246 Službe za komunikaciju s kupcima radnim danima od 8 do 16 sati ili putem e-maila info@biobio.com.hr.

Sustav mi ne dozvoljava odabrati redovnu dostavu, zašto?

Ako Vam sustav ne nudi mogućnost odabira redovne dostave u Vašoj košarici vjerojatno imate svježe proizvode koje dostavljamo isključivo zagrebačkom dostavom. Kako biste završili svoju kupnju potrebno je sve proizvode koji imaju napomenu “Ograničena dostava (proizvod dostupan samo za zagrebačku dostavu i osobno preuzimanje u trgovini)” ukloniti iz košarice klikom na tipku "Ukloni iz košarice".

Ne mogu završiti svoju narudžbu, sustav mi ne nudi mogućnost naplate.

Ako ste odabrali opciju "Zagrebačka dostava", a sustav Vam ne nudi gumb "Naruči i plati", nego samo "Uredi košaricu" potrebno je naručiti još proizvoda kako biste dosegli minimalni iznos narudžbe od 299 kn koji je potreban za brzu zagrebačku dostavu.

bioNewsletter
Zdrave ideje i savjeti stižu direktno na mail.
Newsletter šaljemo jednom tjedno, ni mi ne volimo spam :)
Naruči putem weba, plati i preuzmi u trgovini
Od sada možeš naručiti sve željene proizvode putem weba te ih preuzeti i platiti u odabranoj, bilo kojoj bio&bio trgovini. Ovo je idealno kada imaš malo veći shopping za obaviti, a nemaš vremena pretraživati i istraživati. Sve će te već čekati spremno. :)