FAQ - česta pitanja bio&bio kupaca

1. Prilikom registracije sustav mi javlja neispravan broj kartice.

Moguća poteškoća prilikom registracije je upisivanje podataka koji se razlikuju od onih koje mi imamo u sustavu vezane uz Vašu karticu bio&bio kupca. Za provjeru podataka i pomoć oko logiranja, slobodno nam se obratite na besplatni bio&bio info telefon 0800 246 246 Službe za komunikaciju s kupcima, radnim danima 8-16 sati.

2. Imam poteškoća s logiranjem u web trgovinu.

Za početak provjerite jeste li registrirani kao novi bio&bio korisnik u web trgovini.

KRATKI VODIČ ZA USPJEŠNU REGISTRACIJU:
Za početak potrebno je registrirati se kao novi korisnik (biobio.hr/gornji desni ugao na početnoj stranici > klik na link > prijava> novi korisnik). Ako ste promijenili e-mail adresu od zadnje registracije to bi moglo uzrokovati nemogućnost logiranja. Za provjeru podataka i pomoć oko logiranja budite slobodni obratiti nam se na besplatni info bio&bio telefon 0800 246 246 Službe za komunikaciju s kupcima radnim danima od 8 do 16 sati.

3. Kako se pripisuju bodovi na bio&bio karticu za kupnju putem weba ako nisam registriran(a)?

Za početak, potrebno je registrirati se kao novi korisnik (biobio.hr/gornji desni ugao na početnoj stranici > klik na link prijava > novi korisnik). Prilikom popunjavanja podataka, upišite broj svoje bio&bio kartice (cijeli broj bar koda kako slijedi: 385819XXXXXX) kako bi se bodovi automatski prikupljali na Vaš račun prilikom svake kupovine. Registracija je dovršena po primitku linka "završetak registracije" koji će stići u Vaš inbox.

Moguće poteškoće prilikom registracije je upisivanje podataka koji se razlikuju od onih koji mi imamo u sustavu vezane uz Vašu karticu bio&bio kupca. Za provjeru podataka i pomoć oko registracije obratite nam se na besplatni info telefon 0800 246 246 Službe za komunikaciju s kupcima radnim danima od 8 do 16 sati.

4. Kako se bodovi obračunavaju za registrirane web shop korisnike?

Ako ste već registrirani i logirani sa svojim podacima, sustav će Vas prepoznati i bodovi će se obračunavati automatski.

5. Gdje je vidljivo stanje bodova?

Bodovi su vidljivi na ispisu računa koji stiže zajedno s Vašim web paketom. Također, tijekom web shoppinga, u potvrdi narudžbe (zadnji korak) vidljivo je stanje bodova. 

6. Bodovi mi idu u minus - kako je to moguće?

Ukoliko ste ujedinjeni u obiteljsku karticu s jednim ili više korisnika bio&bio kartice kupca bodovi mogu ići u minus ako jedan od korisnika troši (iskorištava prikupljene bodove) više nego što ostali uspiju prikupiti bodova. Predlažemo da se svi članovi bio&bio kartica međusobno dogovore oko redoslijeda kojim će se prikupljeni bodovi trošiti odnosno tko će ih kada iskoristiti.

Bodovi u minusu nisu problem dok se netko od korisnika ne odluči odvojiti od ostatka „obitelji“. Tada predlažemo da se bodovi u minusu ravnomjerno rasporede na sve preostale članove kao i na člana koji se odvaja.

7. Želim dostavu bio&bio proizvoda na otok na koji DPD služba ne dostavlja.

Dostava bio&bio paketa moguća je na otoke na koje dostavna služba DPD s kojom surađujemo ne dostavlja, putem Hrvatske pošte. Popis otoka na koje se vrši dostava pogledajte ovdje.

Paket će, po primitku narudžbe, nakon 16 sati dana biti predan u najbližu poštu od kuda kreće na put prema Vama. Vrijeme dostave ovisi o rasporedu dostava Hrvatske pošte.

Nismo u mogućnosti primiti naknadne reklamacije na proizvode koji se šalju putem Hrvatske pošte s obzirom na to da nemamo uvid u način na koji se roba skladišti i prevozi osobito roba podložna kvarenju i osjetljiva na temperaturne razlike.

Narudžbu možete izvršiti u web trgovini biobio.hr ili na besplatni bio&bio telefon 0800 246 246 Službe za komunikaciju s kupcima radnim danima od 8 do 16 sati.

8. Živim van Hrvatske, no želim poslati paket bio&bio proizvoda na adresu u Hrvatskoj.

Narudžbu bio&bio proizvoda možete uputiti putem web trgovine biobio.hr. Za primarnu adresu navedite adresu dostave u Hrvatskoj ili Sloveniji, ime i kontakt telefon/mobitel primatelja (sve potrebne podatke koje Vas sustav traži). Odaberite jedan od ponuđenih načina plaćanja. Nakon potvrde o dovršetku narudžbe koju ćete primiti na Vaš mail, proizvod se šalje na adresu primatelja.

9. Nisam imala/o bio&bio karticu prilikom kupovine. Mogu li se bodovi upisati naknadno?

Bodove je moguće upisati unutar 2 radna dana od dana izdavanja računa. Radni dan odnosi se na radno vrijeme Službe za komunikaciju s kupcima putem koje imate mogućnost naknadnog upisa bodova. Javite nam se od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati, a nakon radnog vremena možete ostaviti i poruku na automatskoj sekretarici.

10. Moja bio&bio kartica vjernosti je izgubljena. Što sad?

Novu karticu bio&bio kluba možete podići u najbližoj bio&bio trgovini uz ispunjavanje pristupnice. Također, možete ispuniti i zahtjev za prijenos bodova s izgubljene kartice na novu karticu. Vašu izgubljenu karticu deaktivirat ćemo odmah po primitku obavijesti o gubitku i tako onemogućiti njeno daljnje korištenje.