Filtriranje
Web trgovina
0800 246 246
Pon - Pet od 8 do 16h

FAQ - česta pitanja bio&bio kupaca

Sekcija1

Prilikom registracije sustav mi javlja neispravan broj kartice.

Moguća poteškoća prilikom registracije je upisivanje podataka koji se razlikuju od onih koje mi imamo u sustavu vezane uz Vašu karticu bio&bio kupca. Za provjeru podataka i pomoć oko logiranja, slobodno nam se obratite na besplatni bio&bio info telefon 0800 246 246 Službe za komunikaciju s kupcima, radnim danima 8-16 sati.

Imam poteškoća s logiranjem u web trgovinu.

Za početak provjerite jeste li registrirani kao novi bio&bio korisnik u web trgovini.

KRATKI VODIČ ZA USPJEŠNU REGISTRACIJU:
Za početak potrebno je registrirati se kao novi korisnik (biobio.hr/gornji desni ugao na početnoj stranici > klik na link > prijava> novi korisnik). Ako ste promijenili e-mail adresu od zadnje registracije to bi moglo uzrokovati nemogućnost logiranja. Za provjeru podataka i pomoć oko logiranja budite slobodni obratiti nam se na besplatni info bio&bio telefon 0800 246 246 Službe za komunikaciju s kupcima radnim danima od 8 do 16 sati.

Sekcija2

Kako se pripisuju bodovi na bio&bio karticu za kupnju putem weba ako nisam registriran(a)?

Za početak, potrebno je registrirati se kao novi korisnik (biobio.hr/gornji desni ugao na početnoj stranici > klik na link prijava > novi korisnik). Prilikom popunjavanja podataka, upišite broj svoje bio&bio kartice (cijeli broj bar koda kako slijedi: 385819XXXXXX) kako bi se bodovi automatski prikupljali na Vaš račun prilikom svake kupovine. Registracija je dovršena po primitku linka "završetak registracije" koji će stići u Vaš inbox.

Moguće poteškoće prilikom registracije je upisivanje podataka koji se razlikuju od onih koji mi imamo u sustavu vezane uz Vašu karticu bio&bio kupca. Za provjeru podataka i pomoć oko registracije obratite nam se na besplatni info telefon 0800 246 246 Službe za komunikaciju s kupcima radnim danima od 8 do 16 sati.

Moja bio&bio kartica vjernosti je izgubljena. Što sad?

Novu karticu bio&bio kluba možete podići u najbližoj bio&bio trgovini uz ispunjavanje pristupnice. Također, možete ispuniti i zahtjev za prijenos bodova s izgubljene kartice na novu karticu. Vašu izgubljenu karticu deaktivirat ćemo odmah po primitku obavijesti o gubitku i tako onemogućiti njeno daljnje korištenje.

bioNewsletter
Zdrave ideje i savjeti stižu direktno na mail.
Newsletter šaljemo jednom tjedno, ni mi ne volimo spam :)
Naruči putem weba, plati i preuzmi u trgovini
Od sada možeš naručiti sve željene proizvode putem weba te ih preuzeti i platiti u odabranoj, bilo kojoj bio&bio trgovini. Ovo je idealno kada imaš malo veći shopping za obaviti, a nemaš vremena pretraživati i istraživati. Sve će te već čekati spremno. :)