Kartica bio&bio kluba

SVAKOM KUPNJOM BLIŽE POPUSTU
Zatražite svoju bio&bio karticu kupca putem web shopa ili direktno kod djelatnika u trgovinama.  Ispunit ćete prijavnicu, dobiti karticu (ili će vam kartica stići poštom na kućnu adresu ukoliko ste je zatražili putem web shopa) i prikupljanje bodova može početi! Korisnikom bio&bio kartice može postati svaka punoljetna osoba koja ispuni pristupnicu. Bodovi se mogu prikupljati kupnjom proizvoda u bilo kojoj bio&bio trgovini na području Republike Hrvatske kao i putem bio&bio web trgovine.

NAČIN BODOVANJA
Pravo na 1 bod ostvarujete kupnjom putem jednog računa u vrijednosti od 10 kn, plaćate li gotovinom, debitnom karticom ili kupnjom putem web shopa (bez obzira na odabir vrste ponuđene kreditne kartice). Na web shopu možete provjeriti i stanje svojih bodova.
Plaćate li kreditnim karticama u bio&bio trgovinama, 1 bod ostvarujete za svakih 15 kn. Napomena: bodovi se ne obračunavaju na troškove dostave. Bodovi se ne obračunavaju za transakcije plaćene darovnom karticom ili poklon bonovima bilo koje vrste.

ŠTO DOBIVAM ZA PRIKUPLJENE BODOVE?
Nakon što prikupite 300 bodova, iste zamjenjujete za proizvode u bio&bio trgovinama u vrijednosti od 100 kn.  Ukoliko bodove sakupljate putem web shopa, po prikupljenih 300 bodova imat ćete priliku odabrati opciju iskorištavanja bodova a kroz proces ćete biti vođeni kroz sustav i o svemu dobiti potvrdu.

Bodove također možete uložiti u edukaciju. Zamijenite 20 bodova sa svoje bio&bio kartice za kupon za atraktivnu radionicu u zagrebačkoj edukativnoj ustanovi Makronova. Ekskluzivna cijena za korisnike kartice bio&bio kluba za dvosatne radionice je samo 125 kn (umjesto 250 kn) ili za trosatne radionice 190 kn (umjesto 390 kn, koliko je inače redovna radionice bez korištenja bodova). Obavijesti o temama i terminima radionica pratite na biobio.hr web stranici i web stranici Makronove

UDVOJE JE BOLJE!
Bodove možete prikupljati i zajedničkim snagama pa zatražite zahtjev za spajanjem kartica, popunite tražene podatke a naš će se tim pobrinuti da vaše kartice budu spojene i da možete zajedničkim snagama prikupljati bodove i tako brže ostvarivati pogodnosti.

GDJE MI JE KARTICA?
Ukoliko se dogodi da karticu iz različitih razloga više nemate, stvar nije izgubljena! Bodove koje ste prikupljali na „izgubljenoj kartici“ prebacit ćemo na vaš zahtjev na novu karticu koju zatražite kod svojih bio&bio djelatnika.  Dovoljno je popuniti zahtjev za prebacivanjem bodova gdje treba navesti tražene podatke a mi ćemo vaše bodove prebaciti sa „stare“ na „novu“ karticu.

DO KADA VRIJEDE BODOVI I OSTALE VAŽNE NAPOMENE

  • Vremenskog ograničenja na korištenje bodova nema
  • Bodove nije moguće zamijeniti za gotovinu
  • Kartica kupca nije sredstvo plaćanja
  • Izdavatelj kartice bio&bio kupca je Biovega d.o.o.
  • Biovega d.o.o. zadržava pravo izmjene pravila korištenja kartice bio&bio kupca
  • Prikaz stanja bodova je informativnog karaktera (vidljiv nakon prijave u gornjem desnom kutu), napominjemo da će podaci biti točni nakon sinhronizacije podataka (u roku 48 sati).
  • Iznosi koji ne dosežu pravo ostvarivanja dodatnog boda ne mogu se prenijeti na drugi račun/drugu kupnju.
  • Popust temeljem bodova prikupljenih temeljem kartice kupca nije moguće ostvariti kombiniranjem s ostalim popustima na ukupan iznos računa.

Imate li pitanja ili nedoumica u vezi gore navedenih općih uvjeta poslovanja i važećim pravilima korištenja loyalty programa,  obratite se s povjerenjem na info@biobio.com.hr ili besplatni info telefon 0800 246 246 (08-15h).