Pisani prigovor potrošača
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. st. 1. - 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14),
Obavještavamo potrošače da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti u našoj trgovini ili dostaviti poštanskim putem na adresu:
BIOVEGA d.o.o.
Majstorska 1E
10 000 Zagreb
ili poslati putem faxa na broj: 01/2222-670
ili poslati putem e-maila na: [email protected]
Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora.
U pisanom prigovoru molimo napišite Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.
Za telefonske upite, komentare, sugestije i prigovore stojimo na usluzi i na e-mailu [email protected].